marți, 7 mai 2013

AMR 3.

        Mintenash* se implineste un an de cand nu am mai pus ni'ic** aici! De ce nu am reusit numai Dumnezo' stie. Ma rog. Asadar este mai 2013, ascult http://www.youtube.com/watch?v=lO0ekvmjlXI si beau un vin,rosu,facut de strabunicul copiilor mei.Ma oftic ca mi-a "fugit" introducerea ce se "erecta" sub dus,acum 20-30 minute. De ce m-am hotarat sa scriu acum si aici numai Dumnezo' stie. Presupun ca are tangenta cu  incercarea mea de greucenizare (cel mai greuceanu verb). Sa trecem la vorbe deci.



       Ma despart 3 zile de ecomaratonul de la Moieciu.Prefixul asta din familia/regnul/ordinul "eco" ma intriga si ma irita. Dar asta este o alta treaba! Bun. Deci a trecut un an de cand nu am mai blogarit (alt cuvant de cacao) si mai sunt 3  zile pana la startul http://www.ecomarathon.ro/! Deci ce am realizat eu in asta pauza de blogarit? Ni'ic**. Cu exceptia unor vise unde erotismul si eroismul faceau casa buna.  Pana la urma, sunt la varsta la care imi doresc sa impac eroismul cu erotismul. Ambele de la mine din ograda.Este o incercare? Nu!O inclestare cu finalizare peste trei zile. Asa ca-n povesti! Trei zile...

*imediat,de indata.
**nimic,rien in francais.

P.S. Cine ma afla in poza ii dau mana soacrei mele si juma' de imparatie! Cu tva.Soacra.



       

2 comentarii:

  1. Sa nu ne lasi sa asteptam inca un an pana publici un nou "material" !

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit sa nu mai fac o pauza atat de indelungata. Pe jumatatea de imparatie ramasa.

    RăspundețiȘtergere